30 januari 2012

Plugg, plugg, plugg

Tjena!
Livet rullar på här i Kalmar. I lördags var det fest och jag insåg igen hur sjukt bra klass jag verkligen har! Vi förfestade hemma hos Evelina ett gäng och vi har verkligen så trevligt ihop. Kvällen avslutades med dans, dans och dans.

Om jag ska berätta lite om skolan så arbetar vi med ett Partnerföretag just nu och jag och min grupp har Kalmarflyg som företag och vi var på flygplatsen idag för att intervjua deras Verksamhetschef. En lyckad intervju och en trevlig utflykt. Det går ut på att vi ska analysera hur organisationen ser ut på företaget och hur de arbetar. Vid sidan av detta stora arbeta har vi även en tenta att plugga till. Det är otroligt mycket nu och jag har lite panik på allt som måste göras, dock har jag det under kontroll och jag kan ju faktiskt bara göra det bästa jag kan. Mer än så går inte.

Jag har massor med bilder att visa, men har inte haft tid eller ork att ladda över dem på datorn ännu. Men det kommer, jag lovar! :)

1 kommentar:

  1. Mindre festande och dans och mera bilder på bloggen TACK. Kram mamma

    SvaraRadera