19 januari 2012

I'm alive!

Hej mina underbara vänner!
Jag lever! Det är bara så sjukt himla roligt i skolan och så sjukt mycket på en gång! Vi har "nollning" nu vilket innebär att vi går runt med ett lila band på pannan som inte får tas av, då ritas en stor svart nolla i våra pannor. Det innebär även gemensamma lekar, kvällar och hejdundrande fester! Ingen förnedring utan bara en skitkul vecka med trevliga och galna människor! Jag lovar att jag kommer lägga upp bilder och visa ALLT! (okej.. nästan allt, lite är väl kanske way to much för mamma och pappa att se, blink blink) :)

Klassen känns toppen, alla är otroligt snälla och öppna och vi har jättekul tillsammans, både killar och tjejer. Programmet känns också bra. Jag läser ett Turismekonomprogram som är en utbildning i företagsekonomi med inriktig turism. En grymt bred utbildning och den verkar otroligt intressant! Vår första kurs vi läser nu är Företagsekonomi 1 - Organisation och Ledarskap. Otroligt intressant men samtidigt tufft. Det är tufft med alla nya ord, begrepp och detta sätt att lära in. Men jag ska verkligen kämpa. Det blir ju inte lättare av att vi har nollningen heller. Vilket innebär mycket sena kvällar och tidiga föreläsningar vissa mornar. Men nu är det värsta över och nu är det två kvällar kvar av nollningen!

Nästa vecka när nollningen är över så LOVAR jag att komma med ett inlägg med bilder och massa annat godis.

Men ni behöver inte oroa er, det går ingen nöd på mig. Jag minns inte när jag hade såhär kul senast...

Puss och Kram, skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar