22 januari 2012

Bilder från Nollningen!

Hej på er! Här kommer några bilder från veckan. Enjoy! Jag skriver en beskrivning under varje bild så ni vet vad vi håller på med.:)

Filippa och Jenny första dagen. Med våra fina lila band vi var tvugna att ha i pannan hela veckan.

Jag och Filippa

Sittningen var ganska galen!

Jag och min sambo

Jag och Jenny

Filippa, jag och Jenny

Sittningsregler!

regler..



Sara och Jag. Sara har tyvärr redan hoppat av men vi hade kul så länge det varade!


    
Filippa, Sebastian och jag på Harry's






Detta var några bilder från veckan, jag lovar att det kommer fler när jag fått bilder från Filippa och Jenny också! Men vi har verkligen haft en kanon vecka med fina människor och mycket skålande. Jag kan inte säga annat än att jag är otroligt glad att jag flyttat till Kalmar och börjat ett nytt liv här, det var länge sedan jag kände mig såhär lycklig och jag känner verkligen att jag har hamnat rätt. Har träffat så många fina människor och trivs verkligen i stan! Saknar inte Stockholm för fem öre. Saknar ju såklart familjen och vännerna, men känner att jag verkligen passar in här i Kalmar och har det toppenbra! Det känns som om jag hittat mig själv och vuxit jättemycket på bara dessa två veckor.

I'm happy and I know it!

1 kommentar:

  1. Sa glad for din skull att du trivs sa bra!!! Njut o lev livet nu, puss puss saknar dig <3

    SvaraRadera